شبکه قرآن در ایام الله دهه فجر ویژه برنامه هایی از جمله «راه امام»، «جشن نور»، «فجر بیداری» و «هم‌آوایی» را بر روی آنتن می‌برد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد موسوی، مدیر شبکه قرآن در گفت و گوبا خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص ویژه برنامه های ایام دهه فجر اظهار داشت: ویژه برنامه «جشن نور» که با همکاری تمام نهادهای قرآنی،در 10 استان از جمله خراسان رضوی ، تهران ، مازندران، کرمان و فارس برگزار می‌شود مهمترین و شاخص ترین برنامه شبکه قرآن در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: این ویژه برنامه در 10 قسمت و به مدت 90 دقیقه بر روی آنتن شبکه قرآن خواهد رفت.

مدیر شبکه قرآن با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن گفت : حماسه حضور ویژه برنامه‌ای پوششی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن است لذا در این خصوص غرفه‌ای با حضور قرآن‌پژوهان و قاریان قرآنی در مسیر راه‌پیمایی بر پا خواهد شد.

وی با اشاره به تولید دو برنامه «فجر بیداری» و «هم آوایی» ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: برنامه فجر بیداری در 10 قسمت 30 دقیقه ای با محوریت نقش مساجد در پیروزی انتقلاب پخش می‌شود و در همین زمینه برنامه هم آوایی نیز در 7 قسمت 28 دقیقه ای شامل مصاحبه و مرور خاطرات پیشکسوتان و قاریان بین‌المللی در پیروزی انقلاب اسلامی برروی آنتن خواهد رفت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی عنوان کرد: برنامه «راه امام» با محوریت قرآن در اندیشه و سیره امام خمینی(ره)، در 7 قسمت 28 دقیقه‌ای برروی آنتن می‌رود و ویژه برنامه مجله قرآنی نیز هر روز ساعت 8 الی 8:30 صبح با موضوع اخبار و رویداد های قرانی در دهه فجر از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.

وی گفت: مسابقه درحال اجرای "فردوس" در این ایام با موضوع انقلاب اسلامی برگزار شده و مستند «عیار 24» نیز با محوریت گفتگو پیرامون شخصیت‌های روحانی موثر در انقلاب نظیر شهیدان مفتح، اندرزگو، هاشمی نژاد و محلاتی در 10 قسمت 60 دقیقه‌ای باز پخش خواهد شد.

روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما در پایان گفت: برنامه‌هایی همچون یاد خدا ، بیّنات و بشرا که به صورت مستمر از شبکه پخش می‌شوند نیز در این ایام به موضوعات دهه فجر خواهند پرداخت.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار