سخنگوي کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي از تصويب کليات طرح رسمي کردن 4876 نفر از مربيان سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) اين کميسيون خبر داد.

نورالله حيدري دستنايي نماينده مردم اردل، فارسان، کيار و کوهرنگ در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تشريح جلسه امروز(سه‌شنبه) کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: اعضاي اين کميسيون، امروز کليات طرح رسمي کردن 4هزار و 876  نفر از مربيان سازمان آموزش فني حرفه اي کشور را تصويب کردند اما مقرر شد تا در محتواي اين طرح، بررسي مجددي نيز صورت گيرد.

وي در ادامه افزود: اين تعداد از مربيان در حال حاضر به صورت قراردادي مشغول به کارند اما در صورتيكه اين طرح در صحن علني مجلس تصويب شود، اين افراد  به مرور و تا پايان برنامه پنجم توسعه به استخدام رسمي سازمان آموزش و پرورش درخواهند آمد.

سخنگوي کميسيون آموزش تصريح کرد: کميسيون آموزش مجلس به عنوان کميسيون فرعي و کميسيون اجتماعي به عنوان کميسيون اصلي، اين طرح را در دست بررسي دارند.

نماينده مردم اردل و کوهرنگ در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه رسيدگي به وضعيت معلمان شرکتي از ديگر دستورکارهاي امروز کميسيون آموزش بوده است، گفت: در خصوص معلمان شرکتي، توضيحاتي را از آموزش و پرورش داشتيم و نقطه نظرات اعضاي کميسيون نيز در اين خصوص استماع و مقرر شد تا مرکز پژوهشها و اعضاي کميسيون به اتفاق آموزش و پرورش پيش‌نويس مناسبي را تحت عنوان الحاق يک تبصره به آخرين قانون تعيين تکليف حق‌التدرسي‌ها تدوين كنند تا مشکل اين دسته از معلمان نيز مرتفع شود./س2


 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار