یکی از قایقرانان تیم آب‌های آرام مدعی شد غیبت پاروزنان این رشته در اردو کودتا است.

 ویژه باقری //فوری/ کودتای قایقرانی صحت ندارد؟به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  در حالی که اردوی تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام بانوان از اول بهمن در دریاچه آزادی آغاز شده شنیده ها حاکی از آن است که برخی ملی پوشان در اعتراض به حضور سیما عروجی در کادرفنی به اردوی تیم ملی نرفتند و خواستار تغییر وی شدند.

هدیه کاظمی ، هیوا افضلی ، آرزو حکیمی ، فاطمه کرمجانی ، نادیا تالانک ، معصومه داناپور و مینا عبدالهی قایقرانانی هستند که با وجود دعوت فدراسیون از آنها به اردوی تیم ملی نرفتند ، ادیا تالانک  کی از پاروزنان رشته آب‌های آرام غیبت قایقرانان این رشته در اردوی تیم ملی را کودتای پاروزنان قلمداد کرده است.

در این خصوص با نایب رئیس فدراسیون قایقرانی فرحناز شقاقی مصاحبه‌ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: غیبت تمامی پاروزنان موجه است و اگر کسی هم ناراضی است اعلام کند این رفتارها شیطنتی  بیش نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون اردوهایی که برای پاروزنان رشته آب‌های آرام گذاشته‌ایم به خاطر این است که از میزان آمادگی آنها کاسته نشود و چهار نفر از پاروزنان برای امتحانات  مرخصی گرفته‌اند از طرفی مسابقات مهمی هم در پیش نداریم که پاروزنان را مجبور به حضور در اردو کنیم  .

وی افزود: با توجه به مصدومیتی که برای آرزو حکیمی پیش آمد هم به دنبال بهبود وضعیت بدنی‌اش است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار