رئیس فدراسیون دو و میدانی کشورمان گفت: ورزشکاران به دنبال نتایج کیفی نیستند و تنها هدف آنها از شرکت در مسابقات لیگ درآمدزایی است.

مجیدکیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر دوومیدانی کشور اظهار کرد: با وجود  این که رقابت های در حال برگزاری به منزله لیگ دوومیدانی محسوب می شود ورزشکاران به دنبال نتایج کیفی نیستند و تنها هدف آن ها از شرکت در این مسابقات درآمدزایی است.

وی در خصوص لزوم حضور قاسمی در رقابت های لیگ گفت: شرکت قاسمی در رقابت ها با نظر مربی وی انجام گرفته تا این ورزشکار در مسابقات لیگ حضور داشته باشد به این ترتیب پاسخی برای این سوال ندارم.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: موضوع لیگ برای ما بسیار حائز اهمیت است در همین راستا در تلاشیم شرایط مطلوبی را در لیگ باشگاه ها فراهم کنیم تا در آینده این رقابت ها به صورت بهتری برگزار شود.

کیهانی درخصوص تیم داری ذوب آهن در لحظات پایانی در لیگ باشگاه ها تصریح کرد: باید کمال تشکر و قدردانی را از باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن داشته باشم که در رقابت های لیگ شرکت کردند و این کار آنها به طور حتم باعث رشد و توسعه این رشته پایه و مادر در کشور می شود.

وی ادامه داد : امیدوارم در سال های آینده تیم های بیشتری برای شرکت در مسابقات لیگ باشگاه ها اعلام آمادگی کنند تا باعث شوند این رشته مدال آور در کشور توسعه یابد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص اینکه تیم دوومیدانی چه زمانی عازم بازی های المپیک می شود پاسخ داد: تیم 18مرداد سال جاری ورزشکاران این رشته عازم بازی های المپیک 2016 برزیل می شوند.

وی درباره مصدومیت احسان حدادی گفت: تمام تلاش  مسئولان فدراسیون و پزشکان این است که احسان حدادی با شرایط مطلوبی در بازی های المپیک شرکت کند تا نتایج خوبی را برای کشورمان بدست آورد.

کیهانی در پایان در خصوص برنامه های این فدراسیون در سال آتی خاطر نشان کرد: کار اصلی ما از بعد المپیک شروع می شود تا برای ورزشکارانی را که از شانس های مسلم کسب مدال در میادین بین المللی محسوب می شوند شرایط  بهتری را فراهم کنیم تا ورزشکاران در مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان نتایج خوبی را کسب کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار