یک سایت عربستانی اعتراف کرد:

شرکت امنیت ورزش ادعای عربستان در نا امنی ایران را تایید نکرد

نشست کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا با مشارکت مرکز امنیتی ورزش( که شریک امنیتی کنفدراسیون فوتبال آسیاست) به ریاست "سعود المهندی" از قطر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به تقل از سایت اسپور الریاضی عربستان فدراسیون فوتبال عربستان در پی آتش زدن سفارت عربستان در تهران، از بازی در ورزشگاه های ایران خودداری کرد؛ بطوری که در نشست کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که روز یکشنبه در دوحه پایتخت قطر برگزار شد، گفتگوهایی در خصوص نهایی شدن این مسأله، پیش از ارجاع به دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که پنج شنبه به ریاست شیخ سلمان بن ابراهیم تشکیل جلسه خواهد داد، به انجام رسید.

و در آن مهمترین نقطه ضعف های ورزشگاه های ایران ارائه شد. مرکز بین المللی امنیت ورزش در این نشست تأکید کرد نمی تواند دیدگاه مشخصی در خصوص درخواست عربستان درباره مداخله در انتقال بازی های آسیاسی به خارج از ایران ارائه دهد. این مرکز علت این مسأله را کمبود زمان پیش از برگزاری نشست دفتر اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا ذکر کرد.

یک منبع در گفتگو با خبرگزاری آلمان اعلام کرد در این نشست علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران با انتقال مسابقات به خارج از ایران مخالفت و تأکید کرد ورزشگاه های ایران دارای امنیت هستند و می توانند از تیم های ورزشی حمایت کنند. وی همچنین با وارد کردن اختلافات سیاسی در مسائل فوتبال ابراز نارضایتی کرد.

یک منبع در گفتگو با خبرگزاری آلمان اعلام کرد فدراسیون فوتبال قطر آمادگی دارد میزبان نشست هایی میان تیم های سعودی با همتایان ایرانی شان باشد.

کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است دوشنبه (امروز) نشست های خود را پیش از فرستادن تصمیم نهایی خود به دفتر اجرایی برای تصمیم گریی نهایی، به پایان برساند. طبق اعلام این منبع توصیه نهایی با موافقت با درخواست عربستان با انتقال مسابقات از ایران به بهانه شرایط امنیتی همخوانی دارد.

رای نهایی در این باره به احتمال فراوان روز پنج شنبه با ریاست شیخ سلمان و با بررسی هایی از احمد عید رئیس فدراسیون فوتبال عربستان و علی کفاشیان ممتای وی اعلام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار