در دو ماه پایانی سال 94 سه مسابقه داخلی و تورنمنت بین المللی جام یادگار امام(ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزهای 7 و 9 بهمن ماه به ترتیب مسابقات عمومی کشتی فرنگی و آزاد نوجوانان قهرمانی کشور در سالن خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می شود، و از دل این رقابت ها نفرات منتخب برای حضور در مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان در اردیبهشت ماه سال آینده انتخاب می شوند.
 
مسابقات آلیش و گراپلینگ مردان و زنان قهرمانی کشور نیز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به ترتیب روزهای 21 و 23 بهمن ماه با حضور نمایندگانی از استان های سراسر کشور در محل خانه کشتی شماره 2 تهران انجام می شود.
 
تورنمنت بین المللی جام یادگار امام(ره) نیز روزهای 13 و 14 اسفندماه با حضور کشتی گیرانی خارجی و داخلی در کشورمان برگزار می شود.، که قم کاندید میزبانی این مسابقات است.
 
مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان برای شرکت در رقابت های آسیایی فلیپین و جهانی فرانسه نیز روزهای 20 و 21 اسفندماه در محل خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
 
 
ضمنا رقابت های کشتی آزاد جام شهید هاشمی نژاد در رده ای سنی جوانان نیز روزهای 15 و 16 بهمن ماه زیر نظر مسئولان محلی استان مازندران و خارج از برنامه های فدراسیون برگزار می شود.
 
با برگزاری این چهار مسابقه پرونده مسابقات داخلی در سال 94 بسته می شود و مسابقاتی همچون مرحله نهایی انتخابی بزرگسالان و نوجوانان سال آینده انجام می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار