دارنده مدال طلای رقابت های جهانی کشتی فرنگی در سال 2011 گفت:برای رسیدن به بهترین مدال المپیک 2016 برزیل لحظه ای دست از تلاش بر نخواهم داشت.

سعید عبدولی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت آمادگی اش اظهار داشت:خوشبختانه در رقابت های جهانی آمریکا جواز حضور در المپیک را به دست آوردم و هم اکنون با روحیه بالاتری تمریناتم را زیر نظر مربیان تیم ملی در خانه کشتی دنبال می کنم و به طور کلی با گذشت چندین مرحله اردو و حضور در رقابت های لیگ جهانی و جام تختی هم اکنون وضعیت نسبتاً مطلوبی دارم.
وی درباره این که چه برنامه ای برای حضور در رقابت های انتخابی  تیم ملی دارد گفت: من حتی لحظه ای هم دستیابی به مدال المپیک از ذهنم بیرون نمی رود در نتیجه وقتی به مدال این رویداد بزرگ فکر می کنم حتماً برای ملی پوش شدن هم برنامه دارم،هیچگاه یادم نمی آید از رقابت انتخابی ترسی داشته باشم و یا برای کشتی نگرفتن در این مسابقات بهانه تراشی کنم.
دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون با اشاره به تورنمنت مجارستان گفت:بر اساس تصمیم کادر فنی قرار است در رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام زومباتلی که اوسط بهمن ماه در مجارستان برگزار می شود کشتی بگیرم که از این فرصت برای آمادگی هر چه بیشتر نهایت استفاده را خواهم برد.
عبدولی درباره این که ناکامی در بازی های المپیک 2012 لندن چقدر انگیزه اش را برای کسب مدال در رقابت های المپیک ریو افزایش داده است اظهار داشت:به طور حتم این موضوع در افزایش انگیزه من تأثیر بسیار چشمگیری دارد اما محمد بنا می گوید گذشته چیزی است که پشت سر می ماند و باید همان جا هم آن را نگه داشت  و مرور آن هم اصلاً فایده ای ندارد،فقط باید به آینده فکر کرد؛من هم همین روند را پیش رو گرفتم و ان شاا... می خواهم با این نگاه یک مدال خوشرنگ بگیرم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار