رشت؛

حركت كاروان فجر و اميد در محلات منطقه آزاد انزلی

به مناسبت گرامیداشت پيروزی انقلاب اسلامی ، حركت كاروان های فرهنگی فجر و اميد با برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری در محلات منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد انزلی گفت: حركت اين كاروان از تا ۲۳ بهمن در محلات منطقه آزاد انزلی صورت خواهد پذيرفت و اين كاروان فرهنگی - هنری با اجرای نمايش های آئينی و سنتی، موسيقی نواحی و پاپ، خاطره گويی و برگزاری مسابقات فرهنگی موجبات شور و شادمانی ساكنين منطقه را فراهم آورد.

مجيد فاتحی تبديل شعارهای ملی به نشانه ها و الگو های فرهنگی هنری و انتقال دارايی های ملی به نسل جوان و يادآوری آن به ديگر نسل ها و ايجاد فضای شاد و با نشاط در بين ساكنين منطقه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان در خصوص برنامه های اين جشنواره فرهنگی –هنری خاطرنشان كرد: برنامه‌هايی نظير نمايشگاه كتاب و عرضه محصولات فرهنگی و هنری، ايستگاه نقاشی ويژه كودكان، اجرای مسابقات متنوع فرهنگی و هنری با اهدای جوايز، قرائت قرآن توسط قاريان برجسته، شعرخوانی شاعران مطرح ، سخنرانی و اجرای نمايش در برنامه های اين كاروان فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.