عضو هیات مدیره تشکل "پیام‌آوران اردیبهشت کرمانشاه با اعلام این خبر از مردم خواست با جمع‌آوری درهای بطری و تحویل آن، در خرید ویلچر برای معلولان مشارکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ زهرا سادات میرمعینی بیان داشت : طرحی از چند وقت پیش در کشور آغاز شده که بر اساس آن با جمع‌آوری درب‌های پلاستیکی بطری، برای معلولین ویلچر تهیه می‌شود.

وی افزود: با آغاز به کار تشکل پیام‌آوران اردیبهشت از حدود پنج ماه قبل، جمع‌آوری بطری‌های پلاستیکی را در کرمانشاه آغاز کردیم، اما تا کنون موفق به خرید ویلچر نشده‌ایم. 

میرمعینی ادامه داد: پلاستیک‌هایی که جمع می‌شوند در اختیار افرادی که بازیافت پلاستیک انجام می‌دهند قرار می‌گیرد و در ازاء آن پول برای خرید ویلچر به ما داده می‌شود.

وی علت انتخاب درب بطری پلاستیکی را اینگونه بیان کرد: این درب‌ها کوچک هستند و زود زیر خاک می‌روند و چند صد سال طول می‌کشد تا تجزیه شوند و آلودگی زیست محیطی در پی دارند.

میرمعینی گفت : در این طرح 150 نفر همکاری دارند و از مردم هم خواست با جمع‌آوری درب‌های پلاستیکی به خرید ویلچر کمک کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
باسلام مگرجانبازان ویا معلولان کسی راندارند که برایشان ویلچربخردویاتهیه کند پس وظیفه بهزیستی دراین مورد چیست درثانی شماچرا کمک های نقدی جمع آوری نمیکنید
Iran (Islamic Republic of)
دانیل
۰۹:۳۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام و درود
مقداری درب بطری نوشابه جمع آوری کردم خواهش میکنم راهنمایی کنید که چکار کنم
با تشکر