معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان از همکاری 10 هزار و 479 حامی در قالب طرح اکرام ایتام با کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از زنجان؛سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه اجرای طرح اکرام ایتام از سال 78 آغاز شده است، گفت: در حال حاضر یک هزار و 768 یتیم زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه 10 هزار و 479 حامی در قالب طرح اکرام ایتام با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، افزود: میانگین متوسط دریافتی نقدی ایتام در زنجان به صورت ماهانه یک میلیون و 262 هزار ریال است.

این مسئول با اشاره به اینکه میانگین کمک غیرنقدی به ایتام به صورت ماهانه نیز 85 هزار ریال است، بیان کرد: بیشترین دریافتی ایتام مربوط به شهرستان سلطانیه با 2 میلیون و 62 هزار ریال و کمترین سرانه دریافتی نیز مربوط به ایتام ماهنشانی با 657 هزار ریال است.

حسینی همچنین بیشترین میزان میانگین کمک غیرنقدی حامیان را در شهرستان خرم‌دره اعلام کرد و گفت: سرانه ماهانه کمک به ایتام در این شهرستان 229 هزار ریال است.

وی با اشاره به اینکه کمترین سرانه کمک غیرنقدی به ایتام نیز در طارم با 2 هزار و 260 ریال است، بیان کرد: میانگین پرداخت نقدی ماهانه توسط حامیان نیز 187 هزار ریال است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به اینکه بیشترین متوسط پرداختی در شهرستان‌ها مربوط به طارم با 270 هزار ریال است، گفت: همچنین کمترین آن نیز مربوط به ماهنشان با 86 هزار ریال است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: همکاری ، حامی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.