مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی قزوین گفت: ۷۳ هزار جلد کتاب دینی در مخازن کتابخانه های استان وجود دارد که در مجموع ۱۲ درصد از کل امانت های کتابخانه های قزوین را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛مهدی رمضانی  گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین به نمایندگی از نهاد کتابخانه های کشور این غرفه را در نمایشگاه عطر حضور دایر کرده است که متناسب با رسالت های تعریف شده نمایشگاه و نهاد کتابخانه ها امکانات متعددی در این غرفه به علاقمندان عرضه می شود.

وی ادامه داد: همزمان با برگزاری نمایشگاه عطر حضور غرفه نهاد کتابخانه ها، عضویت در کتابخانه های عمومی قزوین بصورت نیم بها صورت می گیرد و علاقمندان می توانند با مراجعه به محل غرفه با دریافت معرفی نامه به کتابخانه مورد نظر مراجعه کنند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی قزوین افزود: همچنین سازه ایستگاه مطالعه که شامل عرضه کتب دینی متناسب با سنین مختلف می شود نیز در محل غرفه دایر است و  بازدید کنندگان می توانند از کتاب های این سازه استفاده کنند ضمن اینکه طرح درخت کتاب نیز که پیش تر با هدف شاداب سازی فضای کتابخانه های عمومی در این اماکن اجرا شده بود در مقیاسی کوچک تر در محل نمایشگاه دایر شده است.

رمضانی ادامه داد: همچنین برگزاری مسابقه نقاشی مخصوص کودکان و نوجوانان در محل غرفه نهاد کتابخانه ها با موضوع «نماز زیبای من و مسجد» از دیگر برنامه های این غرفه در نمایشگاه عطر حضور است.

مسئول غرفه نهاد کتابخانه های عمومی در نمایشگاه عطر حضور بیان کرد: در راستای اشاعه فرهنگ دینی در میان اقشار جامعه یک دستگاه بلوتوث رایگان نیز در محل غرفه تعبیه شده است که علاقمندان می توانند کتب دینی که توسط کتابخانه های عمومی حق پخش پی دی اف آنها خریداری شده است را به صورت رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: کتاب ، مخازن ، عمومی ، دینی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.