قزوین؛

تجاری‌سازی علوم در اولویت برنامه‎‌های انجمن نخبگان استان قزوین

رئیس انجمن نخبگان بین‌المللی قاره آسیا در استان قزوین گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تجاری‌سازی علوم در اولویت برنامه‎‌های انجمن نخبگان استان قزوین قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حمید چگینی اظهار داشت: در سال‌های گذشته انجمن نخبگان بین‌المللی قاره آسیا به منظور ارتباط گسترده نخبگان و مخترعان در استان قزوین تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: انجمن نخبگان استان قزوین با هدف ایجاد و توسعه ساختارها و زیربناهای لازم برای مخترعان و افزایش ابتکار،  پیشرفت و نوآوری نخبگان تشکیل شده است.

چگینی افزود: انجمن نخبگان در استان قزوین اقدام به برقراری ارتباط با مجامع و سازمان‌های مختلف با هدف حمایت در جهت تجاری‌سازی علوم کرده است تا از این رهگذر بتواند زمینه پیوند علوم مختلف را با صنایع و به تبع آن تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کند.

وی تصریح کرد: شناسایی افراد خلاق و نیز شناسایی نیازها و ایجاد ظرفیت بالا در مخترعان و تدوین سیاست‌ها و خط‌مشی‌های علمی و ایجاد شرایط پیشرفت و نوآوری از دیگر اقدامات انجمن نخبگان در استان قزوین است.

رئیس انجمن نخبگان بین‌المللی قاره آسیا در استان قزوین خاطرنشان کرد: انجمن نخبگان در استان قزوین فعالیت‌های خود را در جهت تجاری‌سازی اختراعات انجام می‌دهد و در این زمینه مخترعان را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.