از دو کتاب 33 شهید زن و مادران سه شهید گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه در اجلاس زنان ایثارگر گیلان رونمایی می‌ شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با اعلام این خبر گفت: اجلاس زنان ایثارگر یکی از چهار اجلاس فرهنگی نخستین کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان است که اردیبهشت ماه 95 در رشت برگزار می‌ شود .

لعیا علی ‌نژاد به برنامه‌های اجلاس زنان ایثارگر اشاره کرد و افزود: تجلیل از مادران تک فرزند ، سه و چهار شهید گیلانی و زنان رزمنده شاخص و معرفی و تقدیر از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی ، شعر ، مقاله نویسی زنان ایثارگر انقلاب و دفاع مقدس و مدافعان حرم از جمله برنامه ‌های این اجلاس است .

وی با اشاره به اینکه فراخوان مسابقه شعر و مقاله ‌نویسی زنان ایثارگر به‌ زودی منتشر می‌ شود ، تصریح کرد : مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب من زنده ‌ام نوشته معصومه آباد برای دانش آموزان دختر دور دوم دبیرستان ‌های استان گیلان تا قبل از دهه مبارکه فجر فراخوان می ‌شود .

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان از برگزاری یادواره شهدای زن ، شب شعر خاطره و اجرای نمایش زن و دفاع مقدس در راستای اجلاس زنان ایثارگر خبر داد و گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از 40 یادواره شهدای زن پایگاهی برای قدردانی از خون شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌ های مختلف استان گیلان برگزار شد .



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.