دومین همایش بین‌المللی «خطر جریانهای تکفیری در دنیای امروز» با محوریت مسئولیت علمای جهان اسلام با حضور علما و اندیشمندان ایران و جهان در جوار بارگاه منور حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دومین همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز» با محوریت مسئولیت علمای جهان اسلام با حضور علما و اندیشمندان ایران و جهان به همراه سفرای کشورهای اسلامی برای در جوار بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و تحت اشراف آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی برگزار می‌‌شود.

در این همایش که روز پنج‌شنبه هشتم بهمن ماه بر پا می‌شود، قرار است خطرات و آسیب‌های این جریان‌های تکفیری تبیین و راه‌های برون‌ رفت از این چالش که مخاطرات آن روز به روز در حال گسترش است، مورد بررسی قرار گیرد.

همایش بین‌المللی «خطر جریان‌های تکفیری در دنیای امروز» در مرکز همایش‌های بین‌المللی پیامبر اعظم صلی االه علیه و آله وسلم واقع در قم، بلوار معلم جنوبی، مجتمع فرهنگی و مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است که آذر ماه سال گذشته اولین کنگره مبارزه با جریان‌های تکفیری با حضور علمای بیش از 80 کشور برگزار شد و امسال نیز بار دیگر مجتمع فرهنگی و مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام میزبان این مراسم خواهد بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار