طی دو ماه آینده؛

امضای قرارداد خرید 114 هواپیمایی ایرباس

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در طی یک یا دو ماه آینده قرارداد خرید 114 هواپیمایی ایرباس نهایی شده و پیش‌بینی می‌شود تعداد این هواپیماها به 500 فروند افزایش یابد.

تلفنی********* قرارداد خرید 114 هواپیمایی ایرباسبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمهدی هاشمی در اجلاس کاپا بابیا اینکه طی سه تا 5 سال آینده تعداد ناوگان هوایی فعال کشور باید به 500 فروند افزایش یابد افزود: قرارداد خرید 114 هواپیمایی ایرباس تا یک یا دو ماه آینده نهایی می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلایلی از جمله تحریم ظالمانه ایران نتوانسته‌‌ایم در این بخش آن طور که مورد انتظار است پیشرفت کنیم.

هاشمی در ادامه عنوان کرد: برنامه‌های کوتاه و میان مدت را در دست اجرا داریم و برای برنامه‌های بلندمدت فرصت بیشتری برای تصویب و اجرا نیاز است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر اینکه برای ما کیفیت ، زمان و هزینه در بخش سرمایه‌گذاری های هوانوردی مهم است تصریح کرد: باید تلاش کنیم شرایط مورد نیاز برای حضور سرمایه‌گذاری‌های صنعت هوانوردی صورت گیرد.

 هاشمی در ادامه تصریح کرد: باید تلاش کنیم شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی فراهم شود و متحد شویم از همه ظرفیت‌ها برای رشد این بخش استفاده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار