آیین بزرگداشت چهلمین روز شهادت احمد قاسمی کرانی بسیجی شهید مدافع حرم در روستای کران از توابع شهرستان فارسان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ این مراسم با شرکت اقشار مردم و عاشقان ایثار و شهادت، در محل سالن حضرت صاحب الزمان (عج) روستای کران برگزار شد.

 مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آیین گفت: شهادت، موهبتی الهی است که نصیب هر کس نمی شود مگر اینکه انسان واقعاً دل از تعلقات دنیوی کنده باشد.

سردار خسرو عروج، با بیان اینکه انقلاب ما از این جوانان پرشور زیاد دارد، تأکید کرد: با وابستگی و دلبستگی به دنیا، شهادت سراغ هیچ کس نمی آید و شهدای ما با الهام از شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا به این مرتبه عالی دست یافتند.

بسیجی شهید مهندس احمد قاسمی کرانی از مدافعان حرم حضرت زینب کبری (س) در سوریه، 16 آذرماه امسال در سن 25 سالگی و حین انجام ماموریت در قالب گردان فتح شهرستان بهبهان از لشگر عملیاتی 7 ولیعصر (عج) خوزستان، و در نبرد با گروه های تروریستی و تکفیری به فیض شهادت نایل آمد.

 پیکر مطهر این شهید پنج شنبه 19 آذر همزمان با 28 صفر سالروز رحلت جانگذار پیامبر اکرم (ص) و شهادت مظلومانه حضرت امام حسن مجتبی (ع) پس از برگزاری آیین وداع در حسینیه شهر فارسان، در روستای کران تشییع و در گلستان شهدای این روستا به خاک سپرده شد. روستای کران از توابع شهرستان فارسان در فاصله در 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۸:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
به نام خدا شهیدشدن وشهادت افتخارهرکسی نیست واین نشون میده که ایشون ارادت خاصی به اهل بیت داشتن آرزوم شهادته شهادته شهادته برای شادی روح همه شهدا صلوات بفرست