استاندار چهارمحال و بختياری خواستار زيرساخت های ارتباطات و اينترنت در این استان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سليمانی در نشست با معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات تأکید کرد: توسعه و ارتقاي زير ساخت هاي ارتباطات و اينترنت در تمامي مناطق چهارمحال و بختیاری، به ويژه روستاها ضروري است.

وی افزود: نقش IT و فناروي اطلاعات در سبد خانوار، زيرساخت هاي مناسب، اقتصاد فعال و نيروی انسانی متخصص از سرمايه های ICT (آی. سی. تی) در این استان به شمار مي رود.

سلیمانی گفت: با افزايش بهره وری آی. تی و گسترش خدمات الكترونيكي به كمك مديران توانمند چهارمحال و بختياري، رتبه استان در بخش آی. سی. تی بهبود مي يابد.

وی اضافه كرد: ۱۶ تا ۱۸ درصد نيروي انساني چهارمحال و بختياري شامل دانشجويان و دانش آموختگان دانشگاهي در بخش آی. سی. تی هستند.

مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای حضور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرد.

در این آیین، مرتضی بلالی به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات علیرضا کاظمیان مدیرکل سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.