مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل از ساخت نیروگاه 10مگاواتی برق با 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرستان پارس آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیزاده افزود: این طرح با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی با هدف رفع مشکل ضعف و افت ولتاژ و قطعی برق در این منطقه احداث می شود.

وی مزایای احداث نیروگاه 10 مگاواتی برق گرمایی را تولید بخار و برق سرمایی بر اساس استاندارد زیست محیطی دانست و گفت: این شرکت با افرادی که در زمینه انرژی خورشیدی برق تولید کنند با قرارداد 20 ساله به صورت تضمینی برق را خریداری می کند.

وی با بیان اینکه امسال 170 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه برق پارس آباد مغان اختصاص داده شده اظهار کرد: مصرف انرژی برق در این شهرستان بسیار بالاست که با احداث نیروگاه 10مگاواتی و توسعه شبکه بخش اعظمی از مشکلات و نارسایی های این منطقه در حوزه برق برطرف می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
باسلام،من سال79،80درنیروگاه13مگاواتی آبی مغان نصب تجهیزات برق وابزاردقیق راباشرکت پیمانیرانجام دادم خوشحال میشم درصورت امکان کاربرق وابزاردقیق روانجام بدم شرکت بارزومه هم دارم......ممنون موفق باشید