رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين، از کشف ۱۷ کيلوگرم انواع مخدر با دستگيری دو سوداگر مرگ در اين استان خبر داد.

به گزارشگروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان،از قزوین؛سرهنگ محسن قلی پور اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی «قزوین – زنجان» در حین کنترل خودروهای عبوری و بازدید از مسافران یک دستگاه اتوبوس به یک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسی از کوله پشتی همراه وی مقدار ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و وی را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عوارضی شماره دو حین کنترل خودروهای عبوری و بازدید از مسافران یک دستگاه اتوبوس به یک نفر از مسافران مشکوک و در بازرسی از لوازم همراه وی مقدار ۲ کیلو گرم مواد مخدر حشیش کشف و این قاچاقچی دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در ادامه از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده با هدف مقابله با خرده فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر در این استان خبر داد.

سرهنگ قلی پور اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان قزوین روز گذشته طرح پاكسازی نقاط آلوده را در این شهرستان اجرا کردند كه در نتیجه آن مقدار ۲ کیلو ۱۴۳ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۰ خرده فروش و نگهدارنده مواد دستگیر کردند.

وی اضافه كرد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان تاکستان نیز با اجرای این طرح موفق به دستگیری ۱۵ خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر در این شهرستان شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان البرز نیز طرح پاكسازی نقاط آلوده را در این شهرستان اجرا و ۲۲ نگهدارنده مواد مخدر را دستگیر كردند.

سرهنگ قلی پور دستگیری ۱۲ خرده فروش و نگهدارنده مواد مخدر را از دیگر توفیقات این پلیس در شهرستان آبیک و بوئین زهرا برشمرد و خاطر نشان كرد: اجرای طرح پاكسازی نقاط آلوده و دستگیری خرده فروشان و نگهدارندگان مواد مخدر در روز های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.