همزمان با یوم الله 12 بهمن ، 347 ویژه برنامه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با یوم الله 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر، 347 ویژه برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در سراسر این استان اجرا می‌شود.

علی گرجی افزود: جشن بزرگ انقلاب همزمان با صبح 12 بهمن با حضور اقشار مختلف مردم در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری 57 مانور موتوری متمرکز از فرودگاه شهرکرد تا محل برگزاری جشن 12 بهمن هم خبر داد و گفت: نظیر این مانور موتوری همزمان با 12 بهمن در 400 نقطه استان اجرا می شود.

گرجی گفت: همچنین 37 مشعل توسط ورزشکاران چهارمحال و بختیاری پیشاپیش مانور موتوری 12 بهمن از فرودگاه شهرکرد به سمت فرهنگسرا حمل خواهد شد.

وی، نواختن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس را از دیگر ویژه برنامه های 12 بهمن در چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری در ادامه، با بیان اینکه برنامه های گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با شعار «تداوم اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتو ولایتمداری، همدلی و همزبانی دولت و ملت» و با رویکرد مردمی و شادی آفرینی برگزار می شود گفت: 27 کمیته تخصصی تدوین و اجرای برنامه های دهه فجر در این استان را برعهده دارند.

گرجی، برپایی 173 میهمانی لاله ها و عطرافشانی و گلباران گلزارهای مطهر شهداء در 15 بهمن، بزرگداشت 20 بهمن سالروز بیعت مردم استان با امام خمینی (ره)، برگزاری جشن های مردمی،  برپایی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 117 نقطه استان، اجرای سرود 1357 نفری دانش آموزان در 22 بهمن در میدان امامزادگان دو معصوم (س) شهرکرد مرکز استان، اجرای سرود 313 نفری در مراکز شهرستان ها و سرود 57 نفری در 57 نقطه استان، اجرای نمایش و نورافشانی شب 22 بهمن را از مهمترین برنامه های دهه فجر امسال در چهارمحال و بختیاری برشمرد.

وی افزود: سلسله مباحث و نشست های «نهضت تببین مبانی انقلاب اسلامی» نیز در مراکز شهرستان ها و شهرهای سراسر استان در دهه فجر امسال برگزار می شود.

گرجی خاطرنشان کرد: تشریح دستاوردها و خدمات 37 ساله انقلاب اسلامی و آشناسازی نسل جوان و نوجوان با این دستاوردها، بصیرت افزایی با تبیین و تعمیق ارزش ها، آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ضمن بهره گیری از آمیزه های هنری، نوآوری و ابتکار، جلب مشارکت جوانان در برنامه ها، آشناسازی نوجوانان و جوانان با اصول و ارزش ها و همراه نمودن آنها با جریان انقلاب اسلامی، و تقویت و تعمیق هویت اسلامی، از اهداف برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پيام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.