در جلسه خیرین و خادمان سلامت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی راهکارهای تسریع در اجرای طرح های حوزه بهداشت و درمان، مسکن، تولید و صنایع استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم، در جلسه گزارش از وضعیت اجرای طرح های بیمارستانی و درمانی در منطقه پردیسان و تکیمل بیمارستان شهدای نیروگاه و فرقانی و پردیس دانشگاه علوم پزشکی ارائه شد. 

رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه به صورت تلفنی در گفتگو با وزیر راه و شهرسازی وضعیت اختصاص، صد و هشت هکتار زمین برای احداث بیمارستان در پردیسان را پی گیری کرد و آقای آخوندی هم برای رفع مشکل به وجود آمده برای واگذاری زمین مورد نیاز قول مساعد داد. 
همچنین در این جلسه آخرین وضعیت سرمایه گذاری در حوزه صنایع و بخش های تولیدی و ایجاد مسکن برای نیازمندان با استفاده از ظرفیت خیرین بررسی شد. 

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این جلسه با تاکید بر ضرورت ایجاد ظرفیت تولید و اشتغال در استان گفت: مجمع خیرین قم باید با فعالیت بیشتر و ثمر بخش و سرمایه گذاری در زمینه صنایع و معادن، اقدامات اثر بخشی را انجام دهد. 

لاریجانی افزود: درحال حاضر به دلیل چرخه نادرست اقتصادی در کشور بسیاری از جوانان جویای کار از روستاها به شهر مهاجرت کردند و در شهرها با مشکلاتی مواجه هستند. 

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال و صنایع تولیدی با سود آوری مناسب می تواند بسیاری از معضلات و نابسامانی ها را حل کند افزود: خیرین با هماهنگی مودیان حوزه صنعت و اشتغال باید طرح های مناسب و سود آور مورد نیاز قم را شناسایی و سرمایه گذاری کنند. 

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرایی شدن برجام و برداشته شدن تحریم ها، گفت: با رفع این مشکلات وضعیت برای صنعت گران به مرور بهتر خواهد شد. 

لاریجانی با بیان اینکه در حال حاضر کشور به لحاظ دیپلماسی، موقعیت منطقه ای و ارزش های درونی، وضعیت خوبی دارد گفت: باید با تقویت اقتصاد داخلی نقش کشور را در منطقه و جهان تثبیت کرد.

انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.