تیم فوتبال استقلال اهواز نه تنها در نقل و انتقالات نیم فصل مهره جدیدی را جذب نکرده، بلکه بسیاری از بازیکنانش را نیز از دست داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال اهواز در نقل و انتقالات نیم فصل، بسیاری از بازیکنان اصلی و تاثیرگذارش را از دست داد.
 
محمد غلامی، پرویز کریمی، شاهین مجیدی،سعید قزل، سعید سالار زاده، فرزاد آشوبی، محمد اسماعیل نظری، مبین و آرمین میردورقی، بازیکنانی بودند که از استقلال اهواز جدا شدند، نکته جالب این است که هیچ مربی و بازیکنی حاضر نمی‌شود با شرایط بسیار بد استقلال اهواز، به این تیم بیاید مگر آنکه بخواهد بدون دریافت پول برای آبی های اهواز بازی یا مربی گری کند.
 
چند هفته پیش مسئولان باشگاه اهوازی با حمید درخشان برای سرمربی گری تیم وارد مذاکره شدند اما وی پیشنهاد این باشگاه را نپذیرفت.
 
درخشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مشکلات مالی در رد این پیشنهاد بی تاثیر نبود اما امیدوارم این مشکلات حل شود.
 
همچنین در اواسط نیم فصل نخست بود که احمد آل نعمه با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شد، اما وی هم با مشاهده شرایط استقلال اهواز، به این تیم نیامد.
 
کارون یعقوبی مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز ضمن تایید مشکلات مالی، اعلام کرد که با این شرایط تصمیم دارد روی بازیکنان بومی خود حساب کند.
 
وی به خبرنگار ما گفت: باشگاه ما تلاش می کند که در ادامه مسابقات لیگ بیش از پیش روی بازیکنان بومی حساب باز کند، واقعیتی که وجود دارد این است که بازیکنان ما به دلیل دستمزد نگرفتن از تیم جدا شدند و این اتفاق روی بومی گرایی استقلال اهواز تاثیر دارد.

با وجود رفتن تمامی ستارگان استقلال اهواز به غیر از عادل کلاه کج آن طور که به نظر می رسد تنها راه پیش روی مسئولان باشگاه روی آوردن به بازیکنان بومی است، باید دید با این شرایط وضعیت تیم فوتبال استقلال اهواز در نیم فصل دوم لیگ پانزدهم چگونه خواهد بود؟
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار