اصفهان؛

برگزاری جشنواره تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر اصفهان در دهه فجر

مسابقات تئاتر و سرود به مناسبت دهه فجر در بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سیدعلی قریشی، معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان اظهار کرد: مسابقات تئاتر و سرود شاهد و ایثارگر با شرکت 17 گروه سرود و 8 گروه تئاتر برگزار می‌شود.

وی مراسم آغاز این مسابقات را ابتدای بهمن‌ماه اعلام کرد و افزود: این برنامه در سالن اجتماعات موزه شهدا اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گفته معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، جشنواره استانی تئاتر و سرود ایام الله دهه فجر، با هدف شناسایی، برنامه‌ریزی و آموزش هنرمندان شاهد و ایثارگر انجام می شود.

قریشی با بیان اینکه گروه‌های شرکت‌کننده در بخش سرود را از شهرستان‌های خمینی‌شهر، فلاورجان، کاشان، جرقویه و بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک اصفهان است، تصریح کرد: گروه‌های تئاتر نیز از شهرستان‌های خمینی‌شهر، کاشان و منطقه یک اصفهان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی افزود: مسابقات سرود ویژه آقایان در چهار رشته تک‌خوانی، آهنگسازی، مربیگری و همخوانی(گروه برتر) و رشته‌های مورد رقابت گروه‌های تئاتر، بازیگری، کارگردانی، نویسندگی، طراحی صحنه، موسیقی، مواد تبلیغی(پوستر و بروشور) و نمایش برگزیده خواهد بود.

قریشی گفت: برگزیدگان مرحله استانی ضمن تقدیر به مرحله کشوری که همزمان با سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز شهدا در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. 



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.