مشهد؛

نقش اساسی خانواده در آمادگی رزمی یگانهای مسلح

ارشد نظامی تربت جام به نقش اساسی خانواده در آمادگی رزمی یگانهای مسلح تاکید کرد.

نقش اساسی خانواده در آمادگی رزمی یگانهای مسلحبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ ارشد نظامی شهرستان تربت جام در جمع پرسنل و خانواده های ارتشیان با اشاره به نقش خانواده در آمادگی رزمی نیروهای مسلح گفت : خانواده نقش اساسی در آمادگی رزمی نیروهای مسلح و یکی از ارکان مهم و موفقیت امیز ارتشایان در حین خدمت می باشند.

امیر سید محمد سلیمانی افزود : وحدت و همدلی و همزبانی که در بین ارتشیان تیپ 38 زرهی حاکم است موجب شده است که برای چهارمین سال متوالی این تیپ به لحاظ ولایت مداری ، آمادگی رزمی و پای در رکاب بودن رتبه اول کشوری را در بین یگانهای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی کسب کند که خانواده ها بیشترین سهم را در این موفقیت دارند.

وی بااشاره به فتنه های دشمانان اسلام و انقلاب تصریح کرد : ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای همچون دفاع مقدس در مقابل شش قدرت جهانی ، با پشتیبانی ملت قهرمان ایران و بهره مندی از خون مطهر شهیدان و رهبری جانانه ایستاد و یک بار دیگر دشمن را علی رغم میل باطنیه انان مجبور به عقب نشینی کرد .

سرتیپ سلیمانی خاطرنشان کرد : ملت قهرمان ایران سی و شش سال با تحریم ها مقابله کردند و خم به ابرو نیاوردند و اکنون همگان باید مراقب فضای مجازی و خانوده ها باشند که جنگ نرم دشمن تأثیر گذاشته و احساس خطر باید کرد.

وی با اشاره به دغدغه ها و کمبود های خانوده های ارتشیان گفت : یکی از دغدغه ها سکونت جمع زیادی از ارتشیان در سطح شهرستان می باشد که برای جبران این مشکل در حال خرید 136 واحد سازمانی برای خانواده ها می باشیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.