معاونت اجرایی تدارکات دارویی سازمان جمعیت هلال احمر، گفت:فضای جدیدی برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو و مذاکره با شرکت های دارویی فرانسه کلید خورد.

فضای جدید برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو کلید خوردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فلاح معاونت اجرایی تدارکات سازمان جمعیت هلال احمر کشور در خصوص حضور و بازدید شرکت های دارویی فرانسه از تجهیزات دارویی جمعیت هلال احمر کشور که امروز (چهارشنبه) در موزه و مرکز اسناد ملی جمعیت هلال احمر برگزارشد، اظهار داشت: بازدید امروز مدیران شرکت های دارویی فرانسه از توانایی صنعت توزیع و تولید جمعیت هلال احمر برای همکاری در آینده کلید خورده است.

وی تأکید کرد: اتفاق امروز فضای جدیدی را برای بهبود صنعت تولید و توزیع دارو رقم زده است و تلاش داریم با مذاکره و تماس های آینده جزئیات همکاری های فیمابین را با شرکت های فرانسوی مشخص کنیم.

**دعوت شرکت های دارویی فرانسه از حضور هلال احمر در پاریس

پی‌یر ساوارت مدیر امور بین المللی شرکت دارویی لیم فرانسه در پی بازدید خود از صنعت و تجهیزات دارویی جمعیت هلال احمر ایران، اظهار داشت: نخستین باری است که در ایران حضور داشته و از جمعیت هلال احمر بازدید می کنم و شاید خیلی زود باشد که میزان همکاری های خود را با این جمعیت بیان کنم.

وی با اشاره به اینکه هفته آینده هیئتی از وزارت بهداشت به پاریس می‌آیند، افزود:از هلال احمر ایران دعوت می کنم که ماه اکتبر به فرانسه بیایند تا در خصوص استراتژی  همکاری تصمیم بگیریم و ما علاقه مند به ایجاد همکاری های بیشتر با ایران هستیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار