مدیرکل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش و ارتقای فرهنگ زیست محیطی، ماندگارترین اقدام برای حفظ هوای پاک است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ شهرام احمدی به مناسبت روز هوای پاک و با بیان این مطلب، از برنامه گسترده آموزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری برای فرهنگ سازی در حفظ هوای پاک خبر داد.

وی گفت: کارشناسان این اداره کل، با هدف ارتقای فرهنگ زیست محیطی و آشنایی مخاطبان با چگونگی حفظ هوای پاک در مراکز آموزشی استان حضور یافتند.

احمدی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست با همکاری سایر دستگاه ها، امکانات خود را جهت حساس سازی جامعه نسبت به اهمیت و حفظ هوای پاک بسیج نموده است.

وی، برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس و مراکز آموزشی فرهنگی، نظارت بر مراکز معاینه فنی خودرو، تشدید پایش مراکز صنعتی و خدماتی و اجرای برنامه های آموزشی در مناطق جنگلی استان را از مهمترین برنامه های این اداره کل در این رابطه عنوان کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری، عمده ترین معضل استان در زمینه حفظ هوای پاک را گرد و غبار دانست و گفت: برگزاری اولین نشست کارگروه استانی مقابله با پدیده گرد و غبار در این هفته و تهیه طرح جامع مقابله با آن، اولین گام در مقابله جدی و هدفمند با گرد و غبار در استان است.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.