سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با دروازه بان هایی از کشور صربستان،کرواسی و آلبانی مذاکره کردیم اما لوبانوف را جذب کردیم.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: هیچ مسئله ای با سوشا ندارم و تصمیم گیری ها به عهده باشگاه است.

وی افزود: با دروازه بانی از صربستان،کرواسی و آلبانی مذاکره کردیم اما با لوبانوف به توافق رسیدیم و وی بازیکن جوانی است که می تواند به پرسپولیس کمک کند.

برانکو ادامه داد: محمد نوری را در ابتدای فصل می خواستیم، اما او با تیمش قرارداد بسته بود و نمی توانست به پرسپولیس بیاید او حتی تلاش کرد بازگردد. نوری در پرسپولیس 300 هزاردلار می گرفت ولی در قطر 700 هزار دلار قرارداد بسته و در این تیم حضور دارد حتی رونالدو هم برای پول بازی می کند و به دنبال درآمد بیشتر است.رونالدو برای هرتبلیغ در صفحه اجتماعی اش 150 هزار دلار پول می گیرد.

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تاپایان فصل برای قهرمانی می جنگیم و به راحتی امتیاز از دست نخواهیم داد اگر بدشانسی و اشتباهات داوری نبود پرسپولیس در جایگاه استقلال قرار می گرفت.

برانکو تاکید کرد: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم و به آنها تبریک می گویم آنها ایمان به خودشان را ازدست ندادند و نشان دادند می توانند به جایگاه اول برسند.

مرد کروات پرسپولیس ادامه داد: درحال حاضر بازیکنان جوانی در تیم هستند و سرمایه های پرسپولیس هستند. ما نوراللهی، طارمی، کمندانی و بازیکنان جوان را در اختیار داریم در فصل آینده بازیکنان جوانی در نظر داریم که یکی از آنها 24 ساله است و به احتمال فراوان سال دیگر پرسپولیسی شود و به جز آن 2 بازیکن جوان دیگر هم به خدمت خواهیم گرفت.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار