تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را با تذکرات مکرر سرمربی و غیبت مدافع راست سرخپوشان آغاز کرد که برای امور پزشکی اعزام شده بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سرخپوشان که در اردو بسر می‌برند از ساعت 9:40 صبح امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند و تمرین خود را پس از صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ از ساعت 10 آغاز کردند.

این تمرین در حالی استارت خورد که جدا از سه ملی‌پوش حاضر در تیم ملی المپیک و لوبانوف که برنامه استراحت داشت، رامین رضائیان هم در آن غایب بود. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس با نظر کادر فنی و پزشکی و با هماهنگی سرمربی تیم برای مراجعه به چشم پزشک اعزام شده بود.

تمرین سرخپوشان پس از گرم کردن اولیه به تمرینات بدنی اختصاص داشت و با توجه به در اولویت بودن برنامه بدنسازی، مصطفی قنبرپور و کریم باقری در این تمرین غایب بودند.

بازیکنان بعد از گرم کردن تحت برنامه مارکو استیلینوویچ، تمرینات سرعتی را در دستور کار قرار دادند.

برانکو ایوانکوویچ در این بخش از تمرین که با فشار زیادی همراه بود، مرتب از بازیکنان می‌خواست با جدیت زیاد کار را دنبال کرده و فشار تمرینات را تحمل کنند.

بعد از این مرحله از تمرین، کار با توپ برای دقایقی در دستور کار بود. سرخپوشان به پاسکاری با یکدیگر و عبور از موانع پرداختند. در ادامه، بار دیگر نوبت به مربی بدنساز تیم رسید که بازیکنان را تحت فشار قرار دهد.

بازیکنان که با گذشت دقایقی از تمرین، نفس‌ها و عضلاتشان باز شده بود، دوباره سراغ برنامه‌های بدنسازی و سرعتی رفتند و اینبار عملکرد بهتری را نشان دادند.

برانکو و مارکو با یکدیگر ارتباط چشمی داشتند و وقتی برانکو تائید عملکرد سرخپوشان را از بدنسازش دید، مرتب به تشویق آنها می‌پرداخت و در این میان مرتب نام بازیکنان مختلف را می‌برد و با تشویق آنها بازیکنان را برای تلاش بیشتر و بهتر ترغیب می‌کرد و بازیکنان هم با عملکرد خوب خود، حسابی ایوانکوویچ را سر ذوق آورده بودند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار