قائم مقام ستاد خدمات سفر قزوین و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: ستاد خدمات سفر استان کار خود را به منظور استقبال مناسب از مسافران و تامین خدمات مورد نیاز شهروندان در ایام نوروز 95 آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛منوچهر حبیبی  افزود: این ستاد در قالب کمیته های خدمات، امداد و نجات، انتظامی-امنیتی، زیباسازی شهری، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، خدمات بهداشتی و سلامت، محیط زیست، آمار و برنامه ریزی و اطلاع رسانی و ارزیابی عملکرد به فعالیت می پردازد.

این مسئول گفت: برای تامین رفاه و آسایش هم استانی ها و همچنین گردشگران نیاز به همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف با یکدیگر وجود دارد که این مهم در ستاد خدمات سفر پیگیری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تامین اماکن اقامتی مورد نیاز برای گردشگران به منظور پیشگیری از افزایش کاذب قیمت ها، نظارت بر پخت و عرضه نان و دیگر کالاهای اساسی و توزیع میوه و مرکبات، نظارت بر کار رستوران ها و مجتمع های خدمات رفاهی، مراکز درمانی و بهداشتی و اطلاع رسانی به مسافران از جمله مهم ترین فعالیت های ستاد خدمات سفر به شمار می رود.

وی از قزوین به عنوان استانی پرتردد بویژه در ایام تعطیلات نوروزی یاد کرد و گفت: قزوین محل اتصال استان های غربی و شمال غربی به تهران است و علاوه بر این برخورداری از جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان موجب شده تا در ایام نوروز این استان به محل تردد بخش زیادی از مسافران کشور تبدیل شود و در کنار آن میزبان حجم بالایی از گردشگران نیز باشد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.