فرمانده انتظامی آبیک از افزایش دستگیری 50 درصدی اراذل و اوباش در نزاع‌ها و درگیری‌های شهرستان آبیک طی 9 ماه امسال خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ منصور خدایی اضافه کرد: با توجه به اینکه کاهش نزاع و درگیری از برنامه‌های اولویت‌دار امسال بوده است، 50 درصد دستگیری اراذل و اوباش و نزاع‌کنندگان طی 9 ماه امسال افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: افرادی که با اسامی دوم، نامتعارف و غیرمعقول در نزاع‌ها به دنبال ماجراجویی و درگیری بودند، دستگیر شده‌اند که طبق قانون با آنان برخورد شده و تعدادی محکوم به حبس و تعدادی نیز تحت کنترل و نظارت نیروی انتظامی قرار دارند.

خدایی اذعان کرد: بیشترین درگیری‌ها در مناطق جغرافیایی پرجمعیت با انبوه خانوارها صورت گرفته که گرچه منطقه مهدیه از بن‌بست خارج شده ولی در دیگر مناطق نیز خروج از بن‌بست و افزایش تردد خودرو و مردم نیاز است که تحقق این مهم همت مسئولان شهری را می‌طلبد.

وی با اشاره به طرح‌های انتخاباتی نیروی انتظامی در آستانه انتخابات بیان کرد: از جمله طرح‌های انتخاباتی می‌توان به طرح امنیت شعبات و حفاظت از صندوق‌ها پیش، حین و پس از انتخابات اشاره کرد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.