مربی تیم فوتبال ملوان گفت: اردو و بازی‌های خوبی در کیش داشتیم و تلاش می کنیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم و تیم را حفظ کنیم.

پایان رافت مربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پاسخگوی سوالات شد.
 
وی در خصوص اردوی کیش گفت:اردوی کیش امروز به پایان رسید و ما توانستیم در این مدت زمان اردوی خوبی را برگزار کنیم و با انجام در بازی تدارکاتی در مقابل تیم های استقلال خوزستان و تراکتور سازی تبریز به آمادگی خوبی برسیم.
 
رافت در خصوص بازیکن های جذب شده در نقل و انتقالات زمستانی گفت:ملوان با توجه به توانایی مالی که داشت اقدام به جذب بازیکن کردیم و تلاش کردیم در پست های مورد نیاز بهترین ها را جذب کنیم به هر صورت ما 13 فینال در پیش داریم و باید تمام تلاشمان را بکنیم تا بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم.
 
مربی ملوان در مورد این که چه کسی جایگزین مهاجمان ملوان که از این تیم رفته‌اند شده است، گفت: هیئت مدیره تصمیم‌هایی گرفت که به صلاح باشگاه و تیم است و ما به آن احترام گذاشتیم و شاهین بالیجانی را اضافه کردیم که بتواند در کنار سید جلالی رافخایی بازی کند علاوه بر آن قصد کردیم بازیکن سوئدی را جذب کنیم که اگر خواستیم با 2 مهاجم در آینده بازی کنیم، بتوانیم.
 
وی در خصوص این بازیکن سوئدی اظهار داشت:ما فیلم‌های این بازیکن را دیده ایم و قرار است که به ایران بیاید و اگر مورد تایید قرار بگیرد جذب تیم می شد در قضیه اولاد تمام است.
 
مربی تیم فوتبال ملوان در انتها در خصوص فضای کلی تیم پس از پرداخت دستمزد بازیکنان گفت:باشگاه توانست با کمک دنیا مالی پرداختی به بازیکنان داشته باشد که همین موجب آرامش تیم شد، بازیکنان با آرامش بیشتری تمرین می کردند.
 
وی در خصوص جایگاه ملوان در ادامه فصل هم اظهار داشت:تلاش می کنیم در 13 بازی پیش رو بهترین نتیجه را بگیریم و جایگاه خودمان را حفظ کنیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: رأفت ، ملوان ، پایان رأفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار