مربی انزلی چی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: مهاجم تیم ملوان مد نظر کادر فنی نارنجی‌پوشان قرار ندارد.

پورغلامی: رافخایی گزینه سایپا نیست
فرهاد پورغلامی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مذاکره باشگاه  سایپا با سید جلال رافخایی مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: کادر فنی و مدیریت باشگاه سایپا هیچ مذاکره‌ای با سیدجلال رافخایی انجام نداده و قصدی برای جذب مهاجم ملوان نداریم.

وی افزود: با توجه به جدایی چند بازیکن قصد داریم با خرید یکی، 2 بازیکن تیم سایپا را تقویت کرده و به روند نتیجه‌گیری خوب خود در نیم فصل نخست ادامه دهیم.

پورغلامی در مورد جدایی جواد نکونام از جمع نارنجی پوشان بیان کرد: باید اذعان کنم جواد نکونام نقش تاثیرگذاری  در سایپا داشت و بازی‌های خوبی برای تیم ما انجام داد اما به طور حتم با جدایی وی، کادر فنی برای جایگزینی نکونام تدابیر مناسبی اتخاذ می‌کند ضمن این که برای بازیکن سابق خود در العربی قطر آرزوی موفقیت داریم.

مربی تیم فوتبال سایپا تهران در مورد روند تمرینی نارنجی پوشان در تعطیلات لیگ اظهار داشت: با پایان هفته هفدهم لیگ تمرینات سایپا به مدت پنج روز تعطیل شد. اما پس از این مدت تمرینات خود را استارت زده و هفته قبل  نیز نخستین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم عقیدتی- سیاسی ناجا انجام دادیم.

از یکشنبه همین هفته نیز  تمرینات پرفشاری را در نظر گرفته‌ایم به طوری که روزانه 2 جلسه تمرین داریم.

وی درباره حضور سایپا در جام شهدا گفت: جام شهدا برای تیم‌های شرکت‌کننده پیش زمینه مناسبی قبل از شروع مجدد رقابت‌های لیگ خواهد بود، که تیم‌ها را به فضای مسابقه برگردانده و دیدارهای تدارکاتی جدی تلقی می‌شود.

پورغلامی در مورد برنامه‌های سایپا در نیم فصل دوم لیگ برتر بیان کرد: به طور حتم راه سختی در ادامه لیگ داریم، اما تمام تلاش خود را برای رسیدن به سهمیه آسیا که از ابتدای فصل به عنوان هدف اصلی باشگاه مطرح شده به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: پورغلامی ، سایپا ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار