مشاور رييس جمهور از طرح های عمرانی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مشاور رييس جمهور و رييس سازمان اسناد و كتابخانه هاي ملي ايران از طرح های عمرانی ، گردشگری و طرح های توسعه  ای و واحد های تولیدی مستقر در شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی بازدید کرد.

دكتر سید رضا صالحي اميري، در اين بازديد با بيان اين كه منطقه آزاد انزلي يكي از كانون هاي اصلي توسعه استان گيلان است اظهار داشت :پروژه هاي عمراني و طرح زيرساختي مهمي دراين منطقه در حال انجام است و اقدامات بسيار بزرگي و تحولات خوبي در سالهاي اخير در منطقه آزاد انزلي صورت گرفته است .

وی با اشاره به اين كه در زمينه فرهنگ سازي نيز شاهد عملكرد مناسبي از سوي مديران سازمان بوديم تاكيد كرد : تلاش هاي انجام شده در حوزه گردشگري و توسعه فرهنگي در اين منطقه محسوس است و با توجه به پتانسيل بالاي منطقه آزاد انزلي رشد همگون توسعه فرهنگي و توسعه اقتصادي كه لازم و ملزوم همديگر مي باشند را در اين منطقه شاهد بوديم.


صالحی امیری اظهار کرد: منطقه آزاد انزلي بيشتر از ساير حوزه ها در راستاي تحقق ماموريت تعريف شده حركت نموده و اين گام هاي مثبت در احداث مجتمع بندري ،پروژه هاي مختلف در حوزه هاي گردشگري،صنعتي ،تجاري و  ايجاد اشتغال وسرمايه گذاري جذب شده از سوي بخش خصوصي مشهود است.


بازديد از مجتمع بندري كاسپين ،مركز نمايشگاه ها و همايش هاي بين المللي ،مركز تفريحات دريايي ، فاز تجارت و گردشگري ،مجموعه ورزشي هاي ساحلي زنده ياد قايقران و واحد صادر كننده نمونه كشور در حوزه پوشاك از جمله بازديد هاي دكتر صالحي اميري و هيات همراه از منطقه آزاد انزلي بود معاونين سازمان اسناد و كتابخانه هاي ملي كشور،معاون توسعه مديريت استانداري گيلان، مدير كل كتابخانه هاي عمومي استان گيلان ، معاونين و مديران سازمان ،مدير كل اسنادو كتابخانه ملي استان گيلان از حاضران در اين بازديد بودند.

 

 انتهای پیام/ع

برچسب ها: گیلان ، بازدید ، منطقه ، آزاد ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.