درنخسین نشست "نوبت همدلی" اعضای کتابخانه امیرکبیر و شهروندان منطقه یک،میزبان "سید عظیم سید اشرفی"، نویسنده و محقق می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک؛به منظور آشنایی شهروندان منطقه یک با نویسندگان و شعرای ساکن در این منطقه،این نشست19 دی ساعت 15 در کتابخانه امیر کبیر با حضور "عظیم سید اشرفی" برگزار می شود .
هدف از این نشست صمیمی معرفی نویسنده،دستاوردهای موفق زندگی،معرفی آثار و نوشته ها وگفتگوی صمیمانه با وی و تبادل نظر و دیدگاه های حضار و اعضای کتابخانه با این میهمان نویسنده است .
عظیم سید اشرفی متولد 1328 است.او به دلیل ذوق و علاقه ای که در خود سراغ داشته به تالیف و تدوین در زمینه طنز و نکات و حکایات حکمت آمیز پرداخته است که حاصل آن کتاب هایی چون:گذر و نظر (طنز ، پند،مثل )شکرستان خیال، و هر ورقی دفتری و .... است
شهروندان محترم منطقه یک نویسندگان و شاعران محل سکونت خود را برای حضور در نشستهایی صمیمی با اهالی محل " معرفی کنند.
کتابخانه های امیرکبیر،دکتر عظیمی و دارآباد سلسله نشست های" "نوبت همدلی " را با حضور نویسندگان و شاعران منطقه یک برگزار می کنند .
از شهروندان و علاقمندان دعوت می شود،در زمان یاد شده به آدرس بزرگراه آیت اله صدر،بلوار قیطریه بوستان قیطریه فرهنگسرای ملل و یا به آدرس www.melal.farhangara.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22671718 تماس بگیرند./ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار