کاپیتان سابق تیم ملی هندبال گفت: 2 دیدار بحرین و امارات برای ما بسیار حیاتی است و کار دشواری مقابل این 2 تیم داریم.

رجبی: کار سختی مقابل امارات و بحرین داریم
کاپیتان سابق تیم ملی هندبال در گفتگو با خبرنگار توپ‌و‌تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دیدار تیم ملی هندبال کشورمان مقابل تیم چین بازی خوبی بود، هر چند این تیم حریف قابل توجهی برای ما نبود، اما شاگردان عرفان عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

وی در ادامه گفت: سومین بازی هندبالیست‌ها نسبت به 2 بازی قبل خیلی بهتر و روان‌تر انجام شد، دفاع خوب برخورداری و حیدری‌راد از دروازه و ضد حمله‌های برق آسای مهاجمان ایران باعث شد تیم کشورمان با اختلاف قابل توجهی چین را شکست دهد.

تیم ملی ایران بسیار قوی‌تر از تیم مقابل بود همچنان که چینی‌ها در هندبال از سطح پائینی برخوردارند.

کاپیتان تیم ملی هندبال در ادامه اظهار داشت: حساس‌ترین بازی تیم ملی در مقابل تیم عربستان بود، که متاسفانه در اثر فشار زیاد روحی بچه‌های ما، نتیجه حیاتی این دیدار را از دست دادیم.

2 بازی بعد ما مقابل بحرین و امارات از اهمیت بالایی برخوردار است و کار بسیار سختی پیش‌رو داریم.

دیدار مقابل اماراتی‌ها در این گروه کار دشواری است، تیم بحرین نیز جای خود دارد، چرا که این تیم از جریان میزبانی این دوره مسابقات بهره می‌برد.

رجبی خاطرنشان کرد: امیدوارم با فراموش کردن نتیجه بازی عربستان تیم پله‌پله به همان روحیه و شکل تیمی خوب بازگردد و بتوانیم از سد این 2حریف قدرتمند به خوبی عبور کرده و از این گروه به راحتی صعود کرده و به نیمه نهایی مسابقات مردان آسیا برسیم.

 شاگردان عرفان با دقت بیشتر، انگیزه بالا  و دفاع بهتر می‌توانند یکی از 5 تیم صعود کننده به مسابقات جام جهانی 2017 فرانسه باشند.

ما در شرایط سختی مقابل تیم عربستان حاضر شدیم و اگر تلاش و دقت بیشتری داشتیم و با اختلاف حداقل 5 گل  از سد این تیم عبور می‌کردیم، دیگر اجازه تبانی به تیم‌های عربی در این دوره رقابت‌ها داده نمی‌شد.

پس از این نیز همه چیز دست تیم ملی است و باید مانند قبل تیم روحیه و اعتماد به نفس خود را حفظ کنند.

در پایان امیدوارم به جام جهانی فرانسه صعود کرده و آرزوی سربلندی و سرافرازی برای هم تیمی‌هایم دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار