عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت و سازهای یک شبه، غیر ایمنی و غیر اصولی در منطقه 3 تبعات منفی برای ایمنی شهروندان این منطقه به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهرتهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به بازدیدی که از دانشگاه الزهرا (س)داشت، اظهار داشت: با توجه به قدمت و تاریخی که این دانشگاه دارد یک برند برای بانوان جامعه محسوب می شود اما با مشکلات عدیده ای مواجه است که به سابقه ده ونک باز می گردد.

وی افزود: حدود 80 سال پیش كارخانه ای فعاليت خود را برای توليد ماسك شيميایی و فشنگ در اين زمين‌ها آغاز كرد و به اين دليل كارگران زيادی در آنجا زندگی می کردند که با توجه به این اقامت ها، مشکلات بسیاری از لحاظ ایمنی ساختمان ها و شرایط طرح تفضیلی در منطقه ایجاد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قیمت پایین زمین های بدون سند در محله ده ونک بیان کرد: ساخت و ساز بی رویه، یک شبه و غیر اصولی در جنوب ده ونک اثرات منفی و تبعات سنگینی برای امنیت مردم خواهد داشت. همچنین این امر سبب شده است تا شاهد بیشترین تراکم در این منطقه باشیم.وجود ساختمان های مشرف خوابگاه های دانشگاه الزهرا (س) از دیگر مشکلات این محله است.

آباد گفت: یکی از مشکلات دیگر این منطقه وجود مکانیکی‌ها و صافکاری‌هایی هستند که در بافت مسکونی کار و آلودگی صوتی‌ ایجاد می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار