كلانتری 11 سعدی شهركرد در شمار 5 كلانتری برتر كشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  شهرکرد، به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری؛ برساس ارزیابی‌های انجام گرفته توسط بازرسان تخصصی ناجا، کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد در همایش سراسری رؤسای پلیس پیشگیری ناجا و با حضور دادستان عمومی و انقلاب کل کشور، به عنوان یکی از ۵ کلانتری بر‌تر کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت. 

سرتیپ دوم پاسدار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در این همایش با اهداء لوح سپاس، از رئیس و کارکنان این کلانتری تقدیر کرد. 

در متن این تقدیرنامه خطاب به سروان علی اکبر سلیمانی رئیس کلانتری ۱۱ سعدی شهرکرد آمده است: 

تحقق اهداف، برنامه‌ها و مأموریتهای متنوع نیروی انتظامی، مرهون همت، عزت و تلاش مضاعف فرماندهان مدیران و کارکنان خدومی است که در ادامه را شهدای عزیز و ایثار گران سرافراز با اعتقاد و التزام به ولایت و بکارگیری همه ظرفیت‌های سازمانی در فراز و نشیب پرحادثه عرصه نظم، حماسه آفرین بودند. 

لذا با تبریک انتخاب جنابعالی، بدین وسیله از تلاش و زحمات بی‌شائبه شما در انجام وظایف و ماموریتهای محوله، تشکر و قدردانی می‌نمایم. 

امید است در ظل توجحات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خدمتگزاری به اسلام عزیز در پرتو ولایت، موفق، مؤید و منصور باشید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: کلانتری ، شهرکرد ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
سلام من حدود یک ماه پیش در چهارراه بازار طلا هام رو از توی کیف دزدیدن.خواهش میکنم اگه این پیام من رو میخونید تورو خدا تمام دوربین اون منطقه رو بررسی کنید من حتی به ۱۱۰ گفتم یه دونه فرم پر کردخواهشا رسیدگی کنید این دزدای لعنتی که باعث خونه خرابی مردم میشه رودستگیر کنید