با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي، 100 دستگاه خودرو و موتورسيكلت متخلف طي 48 ساعت گذشته در شهرستان سامان توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرمانده انتظامي شهرستان سامان با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات و درخواست هاي مردم جهت برخورد با بر هم زنندگان نظم عمومي و وسائط نقليه متخلف، مأموران فرماندهي انتظامي اين شهرستان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را به مرحله اجرا گذاشتند.

سرهنگ دوم سيروس ميرزائي افزود: در اين راستا 51 دستگاه خودرو متخلف به دلیل نداشتن مدارك، انجام رفتارهاي پرخطر در رانندگي همچون لايي كشي و توليد صداهاي ناهنجار متوقف و جهت اعمال قانون روانه پاركينگ شدند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: همچنين در اين طرح 49 دستگاه موتورسيكلت هاي مزاحم، فاقد پلاك و مدارک شناسائي و كلاه ايمني نيز توقيف و به پاركينگ منتقل شد.

وی در پايان از عموم شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه موارد سوء، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن يا پيامك به سيستم فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

شهرستان سامان، از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، با بیش از ۳۴۴۸۶ نفر جمعیت می باشد که مرکز آن (شهر سامان) در فاصله 22 کیلومتری شهرکرد (مرکز این استان) و در حاشیهٔ رودخانه زاینده رود قرار دارد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.