مدیرعامل شرکت مخابرات استان مشتری مداری را راهبرد موثر سازمانها در جذب مشتری در عرصه رقابت دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدير عامل شركت مخابرات استان در كميته صيانت از حقوق شهروندي با اشاره به اينكه مشتری‌مداری یعنی تولید و عرضه کالا یا ارائه خدمات با محوریت مشتریان، به منظور جلب رضایت آنها از طریق تامین نیازهای کاربردی، احساسی و منطقی متقاضیان بيان كرد: امروزه مشتری‌مداری و ارج نهادن به مشتریان و ذينفعان یک روش راهبردی محسوب می‌شود. به‌خصوص سازمان‌ها یا شرکت‌هایی که در پی حفظ مشتریان موجود و شناسایی و جذب مشتریان جدید هستند باید به این موضوع نگاه ویژه‌ای داشته باشند و یکی از راهکارهای اساسی که می‌توانند با توسل به آن خود را از سایر رقبا متمایز کنند، ارائه مستمر کیفیت خدمات برتر به مشتریان است.

مهندس سالاري گفت: تمامي دستگاه هاي موجود در شركت مخابرات وظيفه دارند در راستاي حقوق شهروندي بهترين خدمات را ارائه كنند وتحت هيچ شرايطي نبايد حق هيچ مشتركي ضايع شود و دراستاي تحقق بيشتر اين هدف بايد نشست هاي فوق العاده اي با موضاعات مختلفي برگزار شود.

وي افزود:خدمات ADSL بايد با دقت و حساسيت بالاي به مشتريان به فروش برسد واگر مشتري در خدمات خاصي از شركت مخابرات بستانكار شد بايد در صورتحساب دوره بعد منظور گردد.

مديرعامل شركت مخابرات خراسان رضوي با بيان اينكه یک سازمان مشتری‌مدار بدون ایجاد ارتباط مناسب با مشتریان خود نمی‌تواند موفقیتی حاصل کند بيان كرد: در دنیای امروز که دنیای کیفیت محور و مشتری‌مدار است، مشتری به‌عنوان سرمایه سازمان‌ها و مشتری‌مداری زیربنای تمامی فعالیت‌های تجاری و اقتصادی خواهد بود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.