اصفهان؛

سومین مسابقه بزرگ "سینما محله" در اصفهان

مسابقه "یک سالگی" در مناطق 15 گانه شهر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیرامور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با بیان این خبر گفت: این مسابقه از اول بهمن ماه به مدت 15 روز ویژه عموم شهروندان به صورت آزاد برگزار می شود.

محمد حسن مردانی افزود: بسته هایی شامل فیلم داستانی "یک سالگی" و مستند انیمیشنی" عوارض مصرف مواد دخانی" در قالب لوح فشرده به همراه برگه پاسخ نامه تهیه شده که هر یک از شهروندان با دریافت بسته و مشاهده این مستندها می توانند در مسابقه شرکت کنند. 

وی با اشاره به فیلم داستانی "یک سالگی" اظهارداشت : این فیلم زندگینامه فردی است که پس از سال ها مصرف سیگار دچار بیماری هایی شده که پزشکان تنها راه بهبودی اش را ترک سیگار عنوان کرده اند.

مدیرامور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: شخصیت اصلی فیلم "یک سالگی" در طول درمان خود با عوارض هایی که مصرف سیگار در جسم او ایجاد کرده است آشنا می شود و شهروندان با دیدن این فیلم می توانند پاسخ صحیح خود را در پرسش نامه درج کرده و به قید قرعه از جوایز ارزنده این مسابقه بهره مند شوند.

مردانی با بیان اینکه بیش از 70 هزار خانوار اصفهانی در این مسابقه تصویری شرکت خواهند کرد تصریح کرد: شهروندان می توانند برای دریافت بسته های مسابقه "یک سالگی" به شهرداری های مناطق شهری اصفهان، مراکز فرهنگی، فرهنگسراها، مدارس متوسطه، دانشگاه های اصفهان و خانه های سلامت مراجعه کنند.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه برگزاری این مسابقه می توانند به وب سایت shahrvandi.net مراجعه کنند .



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.