رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه گفت: از ابتدای سال جاری یک‌هزار و 695 مورد سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان انجام شده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛از یاسوج؛بهنام صمدی‌فرد افزود : از ابتدای سال جاری یک هزار و 695 مورد سرکشی از خانواده ایثارگران شهرستان انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه امنیت و اقتدار ایران اسلامی را به برکت جانفشانی شهدا دانست و تصریح کرد: سرکشی و دیدار از خانواده شهدا و جانبازان با همکاری ادارات و نهادها صورت گرفت و فرماندار، ائمه جمعه و دیگر مسئولان در بعضی از این برنامه‌ها حضور داشتند.

صمدی‌فرد با بیان این‌که سرکشی از خانواده ایثارگران در برنامه‌های کمیته ایثارگران دهه فجر شهرستان گنجانیده شده است افزود: طی این دهه با حضور مسئولان از خانواده‌های شاهد و ایثارگر سرکشی و مشکلات آن‌ها به صورت حضوری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی برگزاری شب شعر و خاطره را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه فجر برشمرد و گفت: نمایشگاه عکس و نقاشی با موضوع انقلاب برپا خواهد شد.

صمدی‌فرد با اشاره به پروژ‌‌ه‌های عمرانی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دهه فجر انقلاب تصریح کرد: 3 گلزار ساماندهی شهدا در سطح شهرستان افتتاح می‍‌شود.

این مسئول افزود: با افتتاح 3 گلزار تعداد گلزارهای ساماندهی شده شهرستان به 110 مورد افزایش می‌یابد.

صمدی‌فرد تصریح کرد: 417 شهید والا مقام در 136 گلزار آرمیده‌اند که از این تعداد 3 مورد گلزار شهدای گمنام است.


انتهای پیام /پ
برچسب ها: دیدار ، شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.