معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات 154 میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل تعداد 8 پروژه‌ مهم علوم پزشکی در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امام‌بخش قائدی  با بیان کارها و اقدامات بزرگی که طی طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، اظهار کرد: علاوه بر این که در خدمات‌دهی به بیماران و درمان با هزینه کمتر اقدامات بزرگی انجام شده در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیز اقدامات خوبی در استان انجام شده است.

معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های نیمه‌تمامی هم در استان داریم که در صورت تامین اعتبارات این پروژه‌ها به چرخه خدمات‌دهی به مردم خواهند پیوست.

قائدی به تعدادی از طرح‌های در دست اجرای این دانشگاه در استان و نیاز آن‌ها به اعتبارات اشاره کرد و گفت: تعداد هشت طرح عمرانی  دانشگاه علوم پزشکی استان را در دستور کار داریم.


این مسوول در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کلینیک‌های تخصصی یاسوج، گچساران و دهدشت از جمله طرح‌های عمرانی به شمار می‌روند که برای تکمیل نیاز به اعتبارات دارند.

وی گفت: مرکز درمانی شماره 2 در شهر دوگنبدان و آنژیوگرافی و قلب بیمارستان امام سجاد شهر یاسوج به همراه دانشکده دندانپزشکی از دیگر طرح‌های مهم این دانشگاه به شمار می‌روند.

قائدی از کتابخانه مرکزی دانشگاه و همچنین پروژه سلف سرویس و ساختمان انتقال خون استان به عنوان دیگر طرح‌هایی یاد کرد که برای تکمیل به اعتبار نیاز دارند و دانشگاه علوم پزشکی به دنبال اجرایی کردن آنهاست.

این مسوول در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح‌های یاد شده به مبلغ 154 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارند، تصریح کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان به جد به دنبال تأمین اعتبارات لازم برای اجرایی کردن طرح‌ها هستند.

وی از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از ماندگارترین طرح‌های دولت کنونی برای خدمات‌دهی به مردم در بخش بهداشت و درمان یاد کرد و گفت: برای اجرای هر چه بهتر این طرح نیاز به زیرساخت‌های لازم است که دولت با توجه به توانی که از نظر اعتبارات دارد تاکنون تلاش بسیاری به خرج داده است.

انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.