صادقی استاندار قم گفت: این پیروزی بسیار تاثیرگذار است و دستاوردهای این موفقیت می‌تواند در منطقه حرکت‌های مثبتی را رقم بزند و مسیر جدیدی را برای مسلمانان ایجاد کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ سومین همایش بررسی مسائل فرهنگی اجتماعی پناهندگان که ظهر امروز در سالن همایش غدیر مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران مهدی(عج) برگزارشد.

صادقی استاندار قم بیان کرد: این پیروزی در بسیاری از مسائل کشور و دنیا تاثیرگذار است و دستاوردهای این موفقیت می‌تواند در منطقه حرکت‌های مثبتی را رقم بزند و مسیر جدیدی را برای مسلمانان ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: مذاکرات نقطه عطفی برای نظام اسلامی است زیرا دشمنان به دنبال این بودند که چهره نادرستی را از نظام اسلامی نمایش دهند اما با عنایت رهبر انقلاب اسلامی و تیم مذاکره‌کننده به نقطه عطفی در تاریخ جهان رسیده‌ایم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با تقویت پیوندهای دوستی و عمل به توصیه‌های عمیق دینی بتوانیم وضعیت مناسب‌تری را برای مسلمانان جهان ایجاد کنیم.

در پایان خاطر نشان کرد: در برخی از عرصه‌ها کاستی دیده می‌شود اما نظام اسلامی برای جبران این کاستی‌ها تاکنون گام‌های بسیاری برداشته و از هیچ اقدامی در این زمینه دریغ نکرده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.