استاندار کردستان در پیامی موفقیت در اجرای برجام را به مردم ایران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،استاندارکردستان درمتن این پیام گفت:خداوند را شاکر و سپاسگزارم که صبوری و اراده مردم عزیز ایران به ثمر نشست و سرانجام با پیروزی عقلانیت و تدبیر و اثبات حقانیت نظام اسلامی اجرای برجام رسماً اعلام شد؛ این موفقیت دیپلماتیک را که از برکت خون شهداست، خدمت ملت شریف ایران بویژه مردم عزیز کردستان تبریک عرض می نمایم.

وی درادامه پیام افزود:یقیناً رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روشنگر راه دیپلمات‌های توانمندمان در مذاکرات هسته‌ای بود و حمایت‌های ملت بزرگوار ایران موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورد تا با عزمی راسخ بر خواست های به حق ملت پافشاری کنند و برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بیافزایند.

زاهدی بیان کرد:اجرای برجام نه تنها برای مردم شریف ایران عزیز که برای تمامی کشورهای دوست موجب خرسندی است و همگان خواهند دید که این توافق به ضرر هیچ کشور و ملتی نیست.

استاندار کردستان در پایان افزود: بار دیگری این صلح طلبی و حق خواهی را به مردم عزیز ایران اسلامی علی الخصوص مردم مومن کردستان تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با برداشته شدن تحریم‌های ظالمانه شاهد رونق اقتصادی بیشتر در کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.