فرمانده انتظامي شهرستان "استهبان" استان فارس از دستگيري يك سارق منزل هنگام ارتکاب جرم و کشف 3 فقره سرقت از وي در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ داود امجدی گفت: یكی از شهروندان به ماموران گشت انتظامی شهرستان استهبان مراجعه و اظهار می كند یك نفر سارق در حال سرقت از منزل وی است.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران برای دستگیری این سارق وارد عمل شدند و متهم با دیدن ماموران قصد فرار داشت که با اقدام سریع و به موقع ماموران وی در محل سرقت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان استهبان اظهار كرد: در بازرسی از سارق دستگیر شده تعدادی ابزارآلات و یک عدد اره آهن بر كشف شد و متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگهی شهرستان تحویل داده شد.

سرهنگ داود امجدی با بیان اینکه متهم، در بازجویی صورت گرفته انگیزه خود را از سرقت اعتیاد به موادمخدر عنوان كرد،‌ ا‌فزود: در تحقیقات انجام شده 3 فقره سرقت منزل از وی كشف و سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

وی به شهرواندن توصیه كرد: منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز كرده و در صورت مواجهه با موارد مشكوك مراتب را قبل از هر گونه اقدام به فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.


انتهای پیام/ب


برچسب ها: دستگیری ، سارق ، کشف ، سرقت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.