سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است بازیکنان سایپا والیبال زیبایی را ارائه می‌دهند و این کار را برای حریفانشان سخت می‌کند.

یمان اکبری پس از کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل سایپا در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال، در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار داشت: سایپایی‌ها در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند. آن‌ها بسیار شاداب والیبال بازی می‌کنند و در اکثر دقایق این مسابقه از ما پیش افتاده بودند.
وی ادامه داد: ما به شکست در این دیدار بسیار نزدیک بودیم، به همین دلیل تلاش کردم از مهره‌های نیمکت نشین تیمم بهره ببرم و با فرستادن جوان‌ترها به زمین شرایط بازی را تغییر دهم. تصمیمی که خوشبختانه جواب داد و منجر شد در نهایت تیم پیکان برنده این جدال سنگین و سخت شود.
سرمربی پیکان ضمن اشاره به نقاط ضعف تیم سایپا ،‌خاطرنشان کرد: تیم سایپا از ابتدای فصل بسیار خوب و منسجم‌تر شده است. آن‌ها در دیدار رفت هم تیم ما را به شدت اذیت کردند. بعید می‌دانم هیچ تیمی بتواند به راحتی از سایپا امتیاز بگیرد. بازیکنان این تیم عاشقانه و متحد برای تیمشان بازی می‌کنند و این همدلی بین نفرات آن ها به طور حتم مهم‌ترین عامل موفقیتشان محسوب می‌شود. 
پیمان اکبری ضمن ابراز نارضایتی از شرایط تیم پیکان، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی بازیکنان مصدوم تیم هنوز به شرایط ایده‌آل خود نرسیدند و از برخی بازیکنان هم انتظار بیشتری داشتیم. با این حال هنوز امیدوارم که در هفته‌های باقی مانده تا پایان مسابقات بتوانیم به شرایط ایده‌آل‌تری دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم پیکان درخصوص اعتراضا‌تی که در پایان این دیدار از سوی بازیکنان و کادر فنی حریف به داوری می‌شد،گفت: هرگز در خصوص نحوه قضاوت داروان اظهار نظر نمی‌کنم و دلیل اعتراض سایپایی‌ها را هم نمی‌دانم. به اعتقاد من اظهار نظر درباره داوری بر عهده کسانی است که نحوه قضاوت دارران را رصد می‌کنند.
اکبری درباره دیدار هفته هجدهم تیمش گفت: هفته آینده باید به مصاف تیم شهرداری تبریز برویم. این دیدار در تهران برگزار می‌شود و به همین دلیل فرصت بیشتری برای ریکاوری بازیکنان داریم. تبریز تیم خوبی است و قطعا برای کسب پیروزی مقابل آن‌ها باید تمام توانایی خود را به کار گیریم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار