مربی تیم بانک سرمایه درباره دلیل عدم حضور کارخانه در جمع خبرنگاران گفت: وی به دلیل شرایط حاکم بر سالن تصمیم گرفت در جمع خبرنگاران حاضر نشود.

عباس برقی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به این سوال که چرا مصطفی کارخانه ، سرمربی این تیم حاضر به حضور در جمع خبرنگاران و پاسخگویی به سوالات آن‌ها نشد، گفت: کارخانه به دلیل جوی که در سالن مسابقه حاکم بود صلاح دید که در پایان این دیدار مصاحبه نکند.
وی درباره وضعیت تیم بانک سرمایه در این دیدار گفت: پیش از این هم بارها این اتفاق افتاده بود که ما در یک ست از حریف خود عقب بودیم اما در ادامه توانستیم نتیجه را جبران کنیم، به بازی برگردیم و در نهایت برنده شویم. این اتفاق در دیدار امروز هم رخ داد و ما با وجود این که در برخی دقایق عقب افتادیم اما توانستیم نتیجه را جبران کنیم.
برقی با بیان این مطلب که بازگشت بازیکنان محروم شرایط بهتری برای تیم ما رقم زد، گفت: خوشبختانه دوران محرومیت بازیکنان بانک سرمایه به اتمام رسید و آن‌ها توانستند به ترکیب تیم بازگشته و به کسب نتیجه بهتر کمک کنند. 
وی در توضیح این مطلب که تعویض‌های کادر فنی چقدر در روند تیم تاثیرگذار بود، گفت: بدون شک برخی تعویض ها روند تیم ما را بهبود بخشید. بازیکنی مانند مهدی مهدوی در ست سوم و در شرایطی که تیم چندین پوئن عقب بود، به عنوان یار جایگزین به زمین رفت و در دفاع کمک بزرگی به تیم کرد.
انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، لیگ ، برتر ، سرمربی ، برقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار