تفاهم نامه همکاری آموزشی مشترک بین مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی سیستان و کمیته امداد سیستان و بلوچستان منعقدشد.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت:این تفاهم نامه به منظور هدایت مددجویان به سمت مشاغل مولد و تشویق آنان به کارآفرینی است

رضا اصلی شهرکی افزود : حوزه اشتغال و خودکفایی یکی از راهبردها و سیاست‌های اصلی این نهاد در جهت ایجاد تغییر نگرش اقشار نیازمند به سمت کسب و کار است که بتوانند در آینده با آشنایی بیشتر به انواع طرح‌های مختلف نسبت به ادامه فعالیت در این زمینه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه مددکاران این نهاد مقدس در بیش از 5 هزار روستا حضور دارند، عنوان کرد : اغلب مشاغلی که در روستاها متمرکز بوده وابسته به آب و زمین است که در این زمینه خدمات مددکاری نیز مبتنی با اقلیم هر منطقه ارائه می‌شود.

شهرکی افزود : در راستای پایدارسازی مشاغل ایجاد شده نظارت‌های مستمر تا مدت 5 سال انجام می‌شود.

وی اظهار کرد : این نهاد با اعطای وام خوداشتغالی و آگاهی از نحوه اشتغال مددجویان به تقویت آنها و در نهایت به خروج خانواده ها از تحت حمایت پرداخته و با ارائه بسته‌های حمایتی از قبیل وام‌های گسترش شغلی و مشاوره شغلی سعی در ایجاد شغلی پایدار و ماندگار برای مددجویان دارد.

مدیرکل کمیته امداد از ایجاد 5 هزار شغل در راستای توانمندسازی خانواده های کمیته امداد استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای امسال از این تعداد 4 هزار شغل هدفگذاری شده به ثمر رسیده است.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.