سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان بازیکنان ما نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته‌اند.

پیشرفت بسکتبال پالایش نفت آبادانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حماد سامری در مورد شرایط تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: بعد از برد خوب و مهمی که مقابل دانشگاه آزاد خوشبختانه بچه ها روحیه خوبی دارند. بازی سختی مقابل این تیم داشتیم.و در فرصت استراحت بین مرحله دوم و سوم استفاده کردیم و توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.

وی گفت: در فرصت استراحت بین مرحله دوم و سوم استفاده کردیم و توانستیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم.در مرحله سوم با توجه به حساسیت بازی‌ها باید هوشمندانه تر عمل کنیم و امتیازات لازم را جذب کنیم. اینکه از 8 بازی 6 مسابقه را در خانه داریم فرصت خوبی برای ما است که شرایط خود را برای پلی آف بهتر کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: به هرحال تیمی که پیش از آغاز فصل دوران آماده سازی نداشته باشد، شرایطش در طول فصل همین می‌شود و از لحاظ بدنی و تاکتیکی به مشکل می‌خورد. بازی ها هم به دلیل اینکه دو بار در هفته برگزار می‌شود، روی بازیکنان فشار می‌آورد.

سامری گفت: نکته مثبتی که در تیم ما وجود دارد اینکه بازیکنانی که در اختیار داریم نسبت به فصل گذشته 30 تا 40 درصد شرایط بهتری دارند و از لحاظ آماری هم خوب کار کرده‌اند.

وی در خصوص بازی با ثامن در هفته بیستم لیگ برتر گفت: ثامن تیم خوبی است و در چند بازی اخیر هم به دلیل تغییر کادرفنی نوسان داشته‌اند و مهران حاتمی هم برای شناخت بیشتر از بازیکنانش نیاز به زمان دارد و تیم‌شان بهتر می‌شود.



انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.