سرمربی تیم منتخب هندبال تهران گفت: ایران فردا در حالی به مصاف لبنان خواهد رفت که اگر چه شکست سنگینی مقابل بحرینی‌ها متحمل شده، شاگردان عرفان نباید این تیم را دست کم بگیرند.

صادقی: تیم لبنان نباید دست کم گرفته شود
حمید صادقی در گفتگو با خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در هفدهمین دوره مسابقات قهرمان مردان آسیا تمام تیم‌ها قدرتمند عمل کرده و همه به دنبال کسب سهمیه جهت حضور در مسابقات جام جهانی فرانسه 2017 هستند.

وی ادامه داد: شاگردان عرفان در دومین دیدار خود به مصاف تیم لبنان خواهد رفت اگر چه لبنانی‌ها در مقابل تیم میزبان دیروز، شکست سنگینی متحمل شد و نتیجه را با اختلاف چشمگیری واگذار کرد اما در شرایط کنونی نباید این تیم را دست کم گرفت در حالی که لبنانی‌ها تیم دست‌و‌پا بسته‌ای نیستند.

صادقی افزود: با این شروع بد و شکست مقابل تیم عربستان باید تمرکز تیمی و هماهنگی بیشتر و بهتر از قبل شود.

تیم ملی کشورمان نایب قهرمان مسابقات انتخابی المپیک یورو 2016 بوده و این عنوان، نتیجه کمی نیست و باید این جایگاه بیشتر از قبل حفظ شود و به بالاتر از اینها برسد.

سرمربی تیم منتخب تهران گفت: هندبالیست‌های ایران به تازگی اردوهای برون مرزی و داخلی خوبی برگزار کردند و فدراسیون حمایت خوبی از تیم ملی و کادر فنی داشته است و سنگ تمام گذاشته، امیدوارم از این پس بازیکنان باید با تمام وجود بازی کنند هر چند متاسفانه در دفاع ضعیف بوده و باید قوی‌تر عمل کنیم باید مراقب کسب 2 امتیازی از تیم‌ها باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تیم بحرین میزبان این دوره مسابقات نیز تیم خوبی بوده و یکی از حریفان جدی ایران است. باید توجه داشته باشیم تمامی تیم‌ها سعی بر کسب امتیاز برای ورود به مسابقات فرانسه 2017 را دارند.

صادقی در خصوص عرفان گفت: در حال حاضر در رابطه با سرمربی تیم ملی و عملکرد وی اظهار نظر نمی‌کنم، امیدوارم در دیدارهای بعدی در مقابل تیم‌های مختلف عملکرد بهتری داشته باشد و نظر قطعی را ترجیح می‌دهم بعد از مسابقات و پایان دیدارها اعلام نمایم.

آرزوی موفقیت برای تیم ملی هندبال کشورمان دارم و امیدوارم به موفقیت شایسته قبل باز گردیم و از این پس در این مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار